ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلافات اساسی میان شرکای داخلی و خارجی ایران‌سل برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری شهر، «عرفان انور» هماهنگ کننده امور ترک‌سل در ایران طی یک کنفرانس مطبوعاتی با بیان این مطلب افزود: طی جلسه روز گذشته 49 درصد از سهام باقی مانده از کنسیرسیوم ایران‌سل به طور رسمی به شرکت ترک‌سل واگذار شده است.

وی گفت: ساعت 30/18 روز گذشته این قرارداد به مسوولان وزارت ارتباطات تحویل داده شده است که تا کنون پاسخی در این زمینه از آن نهاد دریافت نکرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه مشکلات جزئی بین شرکای داخلی و خارجی کنسرسیوم ایران‌سل وجود دارد اما اختلافات اساسی که در 6 مورد از بندهای قرارداد وجود داشت، برطرف شده است.

انوری در خصوص اختلافات اساسی مطرح شده گفت: نقش بانک ملی در اداره 21 درصد سهام، چگونگی حق رأی سهام داران، تشکیل کمیته فنی مدیریتی زیر نظر هیأت مدیره و همچنین حق رأی مساوی برای دو طرف داخلی و خارجی جهت تصمیم‌گیری برای واگذاری سهام به شرکت ثالث از جمله اختلافات اساسی بود که مرتفع شده است.

وی افزود: از دیگر اختلافات اساسی میان شرکای داخلی و خارجی ایران‌سل می‌توان به مراجعه به دادگاه بین‌المللی ICC در صورت بروز اختلاف و همچنین خارج شدن شرکای خارجی شرکت پرمان ارتباط جهت 100 درصد ایرانی شدن این شرکت که طرف داخلی کنسرسیوم ایران سل می‌باشد، اشاره نمود.

وی خاطر نشان کرد: طبق قانون اساسنامه ایران سل تغییر می‌کند و در نتیجه اسامی هیأت مدیره نیز تغییر خواهد کرد که 4 نفر ایرانی و 3 نفر خارجی خواهند بود.

لازم به ذکر است علیرغم تماس‌های مکرر با سازمان تنظیم مقررات به دلیل جلسات متعدد موفق به دریافت پاسخ از آن سازمان نشدیم.

  • ۸۴/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">