ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

منع فروش برخی گوشی‌های سامسونگ در آمریکا

| چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

دادگاهی فدرال در کالیفرنیا مانع از فروش برخی مدل های گوشی هوشمند سامسونگ به درخواست اپل شده است. اپل مدعی نقض حقوق مالکیت معنوی و استفاده بدون مجوز از سه اختراع ثبت شده خود است.

به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، قرار است این ممنوعیت ظرف 30 روز آینده به اجرا گذاشته شود. اپل مدعی است برخی قابلیت های آیفون مانند کشیدن انگشت روی نمایشگر گوشی برای قفل گشایی و تصحیح و تکمیل خودکار لغات و کلمات توسط سامسونگ بدون کسب اجازه به گوشی های این شرکت اضافه شده اند.

از جمله گوشی های تولیدی سامسونگ که بر همین اساس به زودی ممنوع الفروش می شوند می توان به Admire، Galaxy Nexus، Galaxy Note، Galaxy Note II، Galaxy S II، Galaxy S II Epic 4G Touch، Galaxy S II Skyrocket، Galaxy S III  و Stratosphere اشاره کرد.

از سوی دیگر نصب و اجرای هرگونه کد یا نرم افزار بر روی گوشی های سامسونگ که دسترسی به قابلیت های یاد شده را ممکن کند نیز ممنوع شده است. سامسونگ که قبلا هم به دلایل مشابهی به پرداخت جریمه های چند صد میلیون دلاری محکوم شده به دنبال فرجام خواهی در مورد حکم مذکور است.

  • ۹۴/۱۰/۳۰

اپل

سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">