ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

من و شون پن

| سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۸۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

مثل اینکه این یارو شون پن آمده ایران که فقط با مردم عکس یادگاری بگیرد وبرود. نمی دانم عکس های این هنرپیشه هالیوودی را در سایت ها وروزنامه های مختلف دیده اید یا نه؟ فکر کنم این بابا فقط با من عکس نگرفته که احتمال می دهم دیشب آمده باشد سراغم که من هم خوب بیرون از محل کار جایی جلسه بودم که من را پیدا نکرده است!

خلاصه آدم جالبیه به هیچ کس جواب نمی دهد و از همه سوال داره. روزی هم که به ایران آمده بود رویترز به شوخی تیتر زده بود " هیچ کس در نماز جمعه تهران شون پن را نشناخت". به هر حال اگر همین روزها عکسش را در کنار گوریل انگوری شهر بازی تهران هم دیدید تعجب نکنید و مطمئن باشید عکس مونتاژ نیست! راستی اگر او را در شهر دیدید بگویید من امروز جایی نمی روم.(یک چیزی به ذهنم رسید این بمب گذاری های اخیر آیا نمی تواند بی ارتباط با ورود این هنرپیشه آمریکایی به ایران باشد؟ چون دو سه روز بعد از ورود وی به ایران بمب گذاری ها به وقوع پیوسته است!)

  • ۸۴/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">