ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مهلت دو هفته‌ای به وزیر برای قانع کردن بک نماینده

| دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوالاتی از وزیر ارتباطات در حوزه ارتباطات سیار، مخابرات، تلفن‌های ثابت و مسائل مرتبط با این حوزه داشتند.
رامین نورقلی پور در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح نشست امروز(یکشنبه27 فروردین ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور پاسخ به سوالات دو تن از نمایندگان، اظهار داشت: دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوالاتی از وزیر داشتند که جمعا تعداد این سوال‌ها به هفت مورد می‌رسید که نهایتا همه سوالات در حوزه ارتباطات سیار، مخابرات، تلفن‌های ثابت و مسائل مرتبط با این حوزه بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شد که در طول مدت دو هفته به اتفاق یکی از همکاران عضو کمیسیون صنایع و معادن مسائل مورد پیگیری و بررسی قرار بگیرد، گفت :در صورت قانع شدن نماینده سوال کننده این مسئله ادامه پیدا نمی‌کند و به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه نمی‌شود.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از سوال کنندگان آقای باستانی بودند که با توجه به سوالاتی که داشتند و ارائه پاسخ‌ها از سوی وزیر نه اینکه قانع شوند بلکه سوالات را برای بررسی بیشتر قرار دادند، ادامه داد: همچنین مقرر شد این موضوعات در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح نشود.

وی با تاکید بر اینکه 4 سوال اول مطرح شده توسط آقای سید کمال‌الدین شهریاری عمدتا در خصوص حوزه انتخابیه، مسائلی که دکل‌های مخابرات و همچنین دکل‌های همراه اول ایجاد کرده بودند و مشکلات تلفن ثابت در حوزه انتخابیه خود بود، عنوان کرد: مخابرات در برهه‌ای از زمان کابل‌های مرتبط با تلفن ثابت را برداشته بوده و از طریق ارتباطات همراه در واقع تنها خدمات صوتی را برای مشترکین تعدادی از روستاها ارائه می‌کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه سوالات آقای باستانی عمدتا در زمینه حوزه ملی بود، خاطرنشان کرد: این سوالات در ارتباط با وظایف کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسائلی بود که به نظر می‌آمد با توجه به شرایطی که در کمیسیون صنایع و معادن پیش آمده صلاح نباشد در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">