ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مهلت GCها یکبار دیگر هم تمام شد!

| جمعه, ۱ تیر ۱۳۸۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون حقوقی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از اجرای ماده 10 قرارداد پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار GCها خبر داد و گفت: کمیته‌‏ای سه نفره متشکل از نمایندگان GCها، شرکت ارتباطات سیار و مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران برای حل اختلاف طرفین قرارداد تشکیل شده است.

صمد مومن بالله، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب، اظهارداشت: در حال حاضر نماینده مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران در حال جمع آوری اطلاعات ارایه شده است تا به نتایج قطعی برسد.

وی، با اشاره به پروژه GCها به عنوان پروژه‌‏ای کلید در دست که باید تا پایان اردیبهشت ماه 85 تحویل داده می‌‏شد، اظهارداشت: طبق گفته مدیران شرکت ارتباطات سیار، GCها تعهدات خود را به طور کامل انجام ندادند و از آنجایی که پیمانکاران معتقدند که تعهدات خود را انجام و سایت‌‏ها را تحویل داده‌‏اند، کمیته اظهار نظر از لحاظ حقوقی و با توجه به ماده 10 قرارداد تشکیل شده است.

دکتر مومن بالله، با تاکید بر این که در صورت به اتمام رسیدن پروژهGCها و زیر بار رفتن 4700 سایت BTS تلفن همراه اختلالات در شبکه اپراتول اول کاهش خواهد یافت، افزود: در صورتی که این پروژه از پیمانکاران پس گرفته می‌‏شد، حمایت وزارت ارتباطات از بخش خصوصی زیر سوال می‌‏رفت.

معاون حقوقی وزارت ارتباطات، خاطرنشان کرد: کلیه مسایل و مفاد قرارداد GCها هرکدام به قوت خود باقی است و پس از بررسی کمیسیون تشکیل شده ماده 10 قرارداد و حل اختلافات موجود به دیگر موارد قرارداد نیز پرداخته خواهد شد.

وی، با تاکید بر این که پروژه GCها هیچ‌‏گاه متوقف نشد، یادآورشد: قرار بود که پیمانکاران عمومی تا پایان خردادماه سال جاری تمام سایت‌‏های آن‌‏ایر شده را تحویل دهند و پس از این مرحله با توجه به مستندات و تعهدات شرکت ارتباطات سیار به مشترکین، این پروژه بررسی خواهد شد.

  • ۸۶/۰۴/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">