ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موافقت دولت با ادامه فیلترینگ سکوهای خارجی

| سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۵:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره برنامه دولت برای اینترنت و برخی سکوهای اینترنتی گفت: درخواست می‌کنم که بحث اینترنت از برخی سکوها جدا دیده شود. درباره وضعیت و سرعت اینترنت برخی مراجع جهانی و کشوری وجود دارد. آمارها نشان‌دهنده رشد سرعت اینترنت ایران است که رسانه‌ها می‌توانند این موضوع را در یک‌ سال و نیم گذشته پیگیری کنند.

به گزارش تسنیم سخنگوی دولت اظهار داشت: درباره برخی سکوها نیز مطابق گذشته از مجموعه‌های داخلی حمایت خواهیم کرد. از هرگونه فعالیت مولد، مؤثر و قانونمند خارجی که منافعی برای مردم داشته باشد در قالب چارچوب‌ها و قواعد جهانی استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما طرفدار استانداردهای دوگانه نیستیم. شرکت‌های خارجی خواهان فعالیت در ایران باید دفتر حقوقی داشته باشند، در این صورت استقبال خواهیم کرد.

وی گفت: این امر در حیطه اختیارات شورای عالی فضای مجازی است، اما در حکم رییس جمهوری به دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی بر بازنگری در سیاست‌های مسدودسازی با تکیه بر ارزش‌های دینی و اقتضائات این فضا توجه و تاکید شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">