ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موبایل خود را دور نریزید!

| چهارشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ | ۰ نظر

دست نگه دارید و کمی صبور باشید شما که چند سال صبر کرده اید چند روز دیگه هم روش! بله فعلاً موبایل خود را که این روزها وهمانطور که قبلاً هم پیش بینی کرده بودیم بیشتر به یک اسباب بازی تبدیل شده را می توانید نگه دارد. چون در دو اظهار نظر متفاوت از سوی مخابراتی ها ، مشترکان همیشه گلایه مند این وسیله ارتباطی را به دوهفته و یکی دیگر به یکماه حواله داده اند ولی به اعتقاد من این موبایل وضعش بهتر که نمی شود بدتر نیز می شود.

یکی نیز می گفت این شبکه با تمام مشکلاتش به دولت بعدی سپرده خواهد شد. ولی وعده کهنه و تکراری نصب آنتن های BTS تقریباً حال مشترکان تلفن همراه را به هم می زند. همین چندی پیش بود که با یکی از کارشناسان مخابرات که صحبت می کردم می گفت ما مشکل پوشش نداریم و مشکل ما به استفاده بیشتر از ظرفیت شبکه باز می گردد. به هر حال تحمل بفرمایید تا زمانی که مملکت در گیر انتخابات می شود و اونوقت دیگر نمی دانید از چه کسی باید پیگیر وضعیت موجود باشید. من فکر می کنم اگر مسوولان مخابرات مثلاً می گفتند که اختلال های شبکه موبایل تا 3ماه دیگر برطرف می شود که تا آن موقع نه خبرنگاری مزاحم آنها میشد و نه در زمان موعود دیگر آقایان بودند که پاسخگو باشند.

  • ۸۴/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">