ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موضوع هاستینگ را جدی بگیرید

| چهارشنبه, ۲ آذر ۱۳۸۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – این نه برای اولین بار بوده و نه برای آخرین بار خواهد بود که سایت های ایرانی با تهدید هاستینگ های آمریکایی مواجه می شوند. نمی دانم در این خصوص مسوولان را باید اهمال کار شناخت و گفت با کندی و سستی حرکت می کنند یا موضوع را جور دیگری تعبیر کرد.

ولی به هر حال این سایت های ایرانی هستند که به شکل فله ای و یک شبه از دست می روند و هیچ اظهار نظری نیز از مسوولان و متولیان دولتی در این مورد به گوش نمی رسد. به نظر شما مسوول دولتی ما تا چه زمانی باید شاهد وقوع حوادثی از این دست باید باشیم بی آنکه بتوانیم کوچکترین واکنشی نشان دهیم.

اگرچه این موضوع با توجه به تاکید دولت ها در اجلاس جهانی جامعه اطلاعات مبنی بر حق دسترسی آزاد و بدون تبعیض به اطلاعات، یعنی نقض آشکار تعهدات بین المللی از سوی آمریکایی ها و شاید بد نباشد که در این زمینه حتی دستگاه دیپلماسی کشور در بالاترین سطح ممکن به طرح موضوع مربوطه در محافل بین المللی پرداخته و با استفاده از هر ابزاری حتی انتشار بیانیه نسبت به تداوم این روند نگران کننده هشدار لازم را بدهند.

بازی تازه شروع شده است.

  • ۸۴/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">