ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مژده به جویندگان مدیران دولتی

| پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۸۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – حتماً بسیاری از همکاران مطبوعاتی در یافتن برخی از مدیران دولتی در طول دوران کاری خود دچار مشکلاتی بوده و گاه حتی برای چند دقیقه ناقابل هم نمی توانند برخی از مدیران دولتی را پیدا کرده و از آنها در قبال وعده ها و عملکرد مجموعه ایشان سوال کنند.

این موضوع نیز اصلاً چیز جدیدی در کار مطبوعاتی محسوب نمی شود. برخی از مسوولان آنقدر درگیر رسیدگی به کار مردم هستند که حتی 5 دقیقه هم نمی توانند در مقابل خبرنگاران حاضر شده و به پرسش های آنان پاسخ دهند.(نگاهی کاملاً خوشبینانه به مسوولانی که اصولاً به هیچکس پاسخگو نیستند)

اما مژده! قابل توجه همکاران مطبوعاتی که نمی توانند این دسته از مسوولان را پیدا کنند. نمایشگاه جیتکس در راه است! هفته آینده آنقدر مدیران دولتی را می توان در خارج از کشور پیدا کرد که شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد. در نمایشگاه های خارج از کشور شخصاً کلی از مدیران و مسوولان دولتی را دیده ام که با همراهان خود در میان غرفه های نمایشگاه های خارجی قدم زده و اتفاقاً حال و حوصله پاسخ به برخی از سووالات را نیز دارند.

جالب آن که برخی از این مسوولان را در نمایشگاه های داخلی خودمان با کلی دعوت نامه و سلام وصلوات نمی توانید ببینید.

  • ۸۴/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">