ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نارضایتی کاربران از مشکلات آیفون‌های X

| يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

برخی کاربرانی که آیفون های جدید ایکس اس و ایکس اس مکس را خریداری کرده اند، می گویند کیفیت مکالمات با آنها راضی کننده نیست و وای – فای آنها هم مشکل دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورج، برخی کاربرانی که آیفون های جدید آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس را خریداری کرده‌اند، می گویند کیفیت مکالمات با آنها راضی کننده نیست و وای – فای آنها هم مشکل دارد.

 این کاربران می گویند در زمان اتصال گوشی هایشان به شبکه های وای – فای با سرعت پایینی به اینترنت متصل می شوند و این سرعت در مقایسه با دیگر گوشی‌های جدید و حتی گوشی های قدیمی راضی کننده نیست.

ظاهرا این مشکل در کل آمریکا وجود دارد و تنها محدود به تعداد خاصی از کاربران یا یک اپراتور خاص تلفن همراه نیست و همین مساله نگرانی‌هایی را در میان کاربران ایجاد کرده که بازتاب آن در شبکه های اجتماعی نیز قابل مشاهده است.

اپل پیش از این مدعی شده بود کاربران در صورت استفاده از آیفون های جدید با سرعت بیشتری به شبکه های وای – فای یا ال تی ای متصل می شوند ولی حالا خلاف این مساله ثابت شده است.

گفته می شود اپل حتی برای تقویت آنتن دهی آیفون یک آنتن مخفی اضافی هم در گوشی یادشده نصب کرده است، اما این کار هم در مورد برخی گوشی های آیفون ثمربخش نبوده است. اپل هنوز در مورد این خبر و در واکنش به اعتراضات واکنشی از خود نشان نداده است.

 

انتقاد گسترده از شارژ نشدن آیفون های جدید

در حالی که تنها یک هفته از عرضه آیفون های جدید ایکس اس و ایکس اس مکس می گذرد، برخی کاربران از وجود مشکلاتی در برخی از این گوشی ها خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نئووین،در حالی که تنها یک هفته از عرضه آیفون های جدید ایکس اس و ایکس اس مکس می گذرد، برخی کاربران از وجود مشکلاتی در برخی از این گوشی ها خبر می دهند.

پیش از این تعدادی از خریداران گفته بودند که شبکه وای – فای و آنتن دهی گوشی های آیفون دچار مشکل است و حالا برخی از آنها می گویند عمر باتری آیفونهای تازه کوتاه است و شارژ شدن آنها نیز به خوبی صورت نمی گیرد.

مشکل شارژ نشدن آیفون در هر دو مدل Xs  و  Xs Max وجود دارد و اگر چه در زمان اتصال به برق به نظر می رسد باتری گوشی در حال شارژ شدن است، اما در عمل اتفاقی رخ نمی دهد.

نکته جالب این است که اگر به صفحه گوشی ضربه زده شود تا آیفون از حالت خواب یا غیرفعال خارج شود، فرایند شارژ شدن به صورت عادی اتفاق می افتد. در غیر این صورت شارژ شدن آیفون انجام نمی شود.

تعدادی از کاربران با تهیه ویدئوهایی از این فرایند در شبکه های اجتماعی در شبکه های اجتماعی به شدت به اپل اعتراض کرده اند. شرکت اپل می گوید از این موضوع مطلع است و برای برطرف کردن آن به زودی وصله ای نرم افزاری عرضه می کند.

 

تصاویر دوربین آیفون های جدید بیش از حد شفاف است!

برخی صاحبان آیفون های جدید شکایت دارند که دوربین جلویی این موبایل ها تصاویری بسیار صاف و شفاف ثبت می کند. به طوریکه به نظر می رسد با اپلکیشین های مخصوص ادیت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، صاحبان آیفون «ایکس اس» از یک افکت عجیب در این آیفون شکایت دارند.

برخی از صاحبان موبایل ادعا می کنند دوربین سلفی این موبایل سبب می شود صورت بسیار صاف تر و شفاف تر به نظر برسد. برخی دیگر ادعا می کنند عکس هایی که با این آیفون  گرفته می شوند، شبیه تصاویری هستند که با اپلیکیشن های زیبایی مانند FaceTune  ادیت شده اند.

 این افکت مرموز در آیفون «ایکس اس مکس» نیز وجود دارد و تصاویری که با دوربین جلویی آن ثبت می شود همین مشکل را دارد.

هنوز علت این افکت مشخص نیست. سخنگوی اپل نیز از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است. اما احتمال دارد یکی از دلایل آن دوربین های ارتقا یافته آیفون های جدید باشد. این دوربین ها مجهز به ویژگی کاهش لرزش در تصاویر هستند. این ویژگی اعوجاج بصری که در عکس هایی با وضوح بالا وجود دارد را به وسیله برخی عناصر از بین می برد.

به هرحال با انجام این روند احتمالا افکتی در عکس ایجاد می شود که برخی از کاربران آن را نمی پسندند زیرا سبب می شود صورت آنها شبیه عروسک های چینی به نظر بیاید.

یکی از کاربران این آیفون در وب سایت ردیت در این باره می نویسد آیفون ایکس بدون اطلاع کاربران یک فیلتر زیبایی در دوربین جلویی به کار برده و این قابل قبول نیست.

  • ۹۷/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">