ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

محققان آمریکایی دریافتند که تنها 45 درصد از دانش آموزان آمریکایی با مفاهیم سایبری آشنا هستند.
به گزارش سایبربان؛ نتایج تحقیقی در مرکز تحقیقاتی ادویک (EdWeek) نشان می دهد که از 900 مربی پایه های اول تا دوازدهم، تنها 45 درصد از مربیان معتقدند که دانش آموزان آن ها امنیت سایبری را فرامی گیرند. این تحقیق به واسطه شرکت سایبر اورگ (CYBER.ORG) که ارائه دهنده آموزش سایبری به دانش آموزان آمریکایی است، تکمیل گردید.
کوین نولتن (Kevin Nolten) مدیر علمی شرکت سایبر اورگ در مصاحبه ای بیان کرد:داشتن نیروی کار مطلع از مفاهیم سایبری در اقتصاد و آموزش این مفاهیم به دانش آموزان و شهروندان در حوزه امنیت ملی یک اولویت است.

شرکت یادشده طی هشت سال گذشته از طریق مشارکت با وزارت امنیت داخلی آمریکا تأمین بودجه شده است و در سال های اخیر اداره امنیت سایبری و امنیت زیرساخت پیشگام این مشارکت شده است.
نولتن در ادامه گفت:حمایت های اداره امنیت سایبری و امنیت زیرساخت عالی بوده و این اداره از امنیت نیروی کار آینده کشور اطمینان حاصل می کند. ما هم دانش آموزان جوان را به مشاغلی که مبتنی بر امنیت سایبری هستند معرفی می کنیم. کمک های مالی اداره امنیت سایبری و امنیت زیرساخت طی هشت سال گذشته ما را قادر ساخته تا مفاهیم سایبری را از طریق 20 هزار مربی به بیش از سه میلیون دانش آموز در سراسر آمریکا آموزش دهیم؛ اما ازآنجاکه ما 52 میلیون دانش آموز در کشور داریم، لذا کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

او همچنین افزود:حتی اگر 45 درصد دانش آموزان آموزش های سایبری را فراگرفته باشند بازهم در مقایسه با دانش آموزانی که مطالعات اجتماعی یا تاریخ آمریکا را فرامی گیرند رقم کمی بوده و قابل قبول نیست.

مدیر علمی شرکت سایبر اورگ در انتها ضمن اینکه مربیان را پرورش دهندگان نیروهای سایبری خواند، خاطرنشان کرد:ما در حال ادغام مفاهیم سایبری با مفاهیم درسی هستیم و به واسطه مهارت مربیان خود این مفاهیم را به دانش آموزان منتقل خواهیم کرد. مهم نیست دانش آموزان در چه شغلی وارد خواهند شد؛ زیرا امنیت سایبری در شغل آن ها تأثیرگذار خواهد بود. ما به دانش آموزان مفاهیم پایه ای امنیت سایبری را آموزش می دهیم تا در زندگی و شغل خود از آن استفاده کنند.

  • ۹۹/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">