ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک کارشناس تجارت الکترونیک گفت: علیرغم امکان دسترسی و تنوع کالایی در فروش اینترنتی نبود امکان تست کالا پیش از خرید اینترنتی از ضعف های همیشگی فروش اینترنتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی ثابت راسخ یک کارشناس تجارت الکترونیک با شرح ایده ای برای حل مشکلات خرده فروشی در بازار عرضه و تقاضای کشور با همکاری بنیاد برکت، اظهار داشت:‌ جهت گیری بازار جهانی خرده فروشی با توجه به صرفه جویی در زمان و هزینه و تنوع کالا به سمت ایجاد فروشگاه های بزرگ و خرید اینترنتی است که به تبعیت از بازار جهانی این رویه در بازار ایران نیز در حال وقوع است.

وی گفت: طبق بررسی های انجام شده همزمان که حداقل تا 15 سال آینده فروشگاه های فیزیکی دارای اهمیت هستند، آمار خرده فروشی آنلاین نیز در کشورهای توسعه یافته و جهان نیز سیر  افزایشی دارد.

وی با بیان اینکه هر یک از راه کارهای فروش فیزیکی و آنلاین به تنهایی در کنار نکات قوت، نقاط ضعف هایی دارند، گفت: برای مثال علیرغم امکان دسترسی و تنوع کالایی در فروش اینترنتی نبود امکان تست کالا پیش از خرید اینترنتی از جمله ضعف های همیشگی فروش اینترنتی است.

مدیر این طرح دانش بنیان گفت: برای پاسخ گویی به این خلا در بازار خرده فروشی ایده ایجاد فروشگاه آنلاین با پشتوانه فروشگاه فیزیکی برای ایجاد امکان تست حضوری به عنوان یک طرح دانش بنیان مطرح شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">