ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نرخ های جدید مخابراتی روی میز رگولاتوری

| يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۸۹، ۰۴:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هنوز به بسته پیشنهادی مخابرات برای تغییر تعرفه های تلفن ثابت پاسخی نداده است .

صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با موبنا، اظهار داشت :با وجود گذشت بیش از یک ماه و نیم از ارایه بسته پیشنهادی مخابرات به رگولاتوری برای تغییر تعرفه های تلفن ثابت هنوزپاسخی از این سازمان دریافت نشده است .

وی با اشاره به اینکه درخواست تغییر تعرفه های تلفن ثابت یک بار از سوی رگولاتوری رد شده ، افزود : مخابرات مجددا این بسته پیشنهادی را تغییر و برای رگولاتوری ارسال کرده است تا مورد بررسی و تایید این سازمان قرار بگیرد .

وی با اشاره به اینکه در این بسته پیشنهادی کاهش تعرفه موبایل بین استانی درنظر گرفته شده است، افزود : در برخی از موارد این بسته پیشنهادی افزایش تعرفه تلفن ثابت و در بخش دیگر سیاست کاهشی تعرفه بخصوص در مکالمات بین استانی در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد: زمان اجرای این طرح هنوز مشخص نیست اما در این بسته پیشنهادی چندین تعرفه متغیر با توجه به زمان و مکان برای مشترکان تلفن ثابت و موبایل درنظر گرفته شده است که در صورت موافقت سازمان تنظیم مقررات اعلام خواهد شد.

هم اکنون قیمت یک پالس مکالمه تلفن ثابت 7/44 ریال محاسبه می‌شود و تعرفه تلفن همراه با توجه به میزان مسافت و جابجایی مشترک متفاوت خواهد بود.

  • ۸۹/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">