ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست روزنامه نگاران با کاندیدهای نظام صنفی

| پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۸۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - روز گذشته به میزبانی روزنامه فناوران، تعدادی از کاندیدهای انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای با تعدادی از روزنامه نگاران به بحث و تبادل نظر پرداختند. نکته جالب و متفاوت در نشست مذکور این بود که این بار روزنامه نگاران میزبان بودند و اعضایی از سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان میهمان و البته پرسشگر دعوت داشتند.

کاری به اسامی در این نشست ندارم چون بیشتر این سخنان طرفین بود که شنیدنی بود. تا یادم نرفته باید بگویم که در این نشست روزنامه نگاران به رسم مرسوم مراسم هایی از این دست در انتهای جلسه اقدام به دست اندازی مدیران نظام صنفی نکرده و اتفاقا هیچ کول دیسکی هم به میهمانان اهدا نشد!

از هر دری بچه ها و نمایندگان نظام صنفی به هم تاختند. البته اصل حرف ما یک چیز بود و آن این که روزنامه نگاران که خود را بخشی از صنف می دانند، مستحق داشتن رابطه ای در این سطح نیستند.

البته طرف مقابل رسانه های موجود در این حوزه را به بی محتوایی و کم محتوایی متهم می کردند و می گفتند در حوزه های دیگر رسانه ها محتوای به مراتب بهتری نیز تولید می کنند و از این جور بحث ها.

البته یکی از همکاران روزنامه نگار نیز می گفت، هر وقت شما در قد اندازه کسانی همچون استیوجابز و بیل گیتس شدید ما هم تضمین می کنیم که اینجا روزنامه فایننشال تایمز برایتان منتشر کنیم!

چون آن روزنامه بابت یک آگهی کوچک ده هزار دلار می گیرد و اقتصاد آن حوزه آنقدر رشد کرده که می توان با آن پشتوانه روزنامه ای نیز در آن قد و اندازه منتشر کند.

به هر حال از این طرف می پرسیدند و انتقاد می کردند و از آن طرف روزنامه نگاران پاسخ می دادند و شفاف سازی می کردند. در نهایت نیز گفته شد که روزنامه نگاران در دور جدید فعالیت سازمان نظام صنفی قصد ندارند همان تعامل شوخی وار و ابزارگونه را با سازمان مذکور داشته باشند و در صورت ادامه این روند و به واسطه فرصت برای رشد سازمان قصد تجدید نظر در نوع تعامل خود را با این سازمان دارند.

آقایان نماینده سازمان نظام صنفی هم قول بررسی و پیگیری و رفع ابهامات و اشکالات وارده را دادند و ادامه کار موکول شد به بعد از انتخابات نظام صنفی.

  • ۸۷/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">