ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نصب 2 هزار دکل بدون مجوز در تهران

| شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

عضو شورای شهر تهران گفت: بیش از 2 هزار دکل بدون مجوز در شهر تهران نصب شده است، قطعا از سال جاری تمام دکل‌های بدون مجوز جمع‌آوری می‌شوند.

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد دکل‌های موجود در شهر تهران اظهار داشت: هر هفته 30 پرونده دکل در شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: اداره کل ارتباطات شهری در شهرداری تهران دایر شده است و یکی از وظایف این اداره این است که نسبت به ساماندهی نصب دکل‌ها از منظر زیباسازی، سلامت و دیگر موارد اقدام کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: در کارگروه نصب دکل‌ها نمایندگانی از سوی دستگاه‌های مختلف از جمله اداره تنظیمات رادیویی، زیباسازی، محیط زیست و دیگر سازمان‌های ذیربط حضور دارند.

خداکرمی افزود: بیش از 2 هزار دکل بدون مجوز در شهر تهران نصب شده است.

وی تاکید کرد: دکل‌هایی که بدون مجوز تاکنون نصب شده‌اند باید نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند و در کارگروه دکل‌ها تمام بحث ما این است که نمایندگان خوبی برای مردم باشیم تا به سلامت آنها لطمه‌ای وارد نشود.

عضو شورای شهر تهران افزود: در کارگروه دکل‌ها که مدیریت آن تغییر کرده است، به سرعت وارد عمل شده‌ایم و اخطارهایی برای افرادی که نسبت به نصب دکل بدون مجوز اقدام کرده‌اند فرستاده‌ایم و باید اعلام کنم که تاکنون چند دکل نصب کرده‌اند.

خداکرمی افزود: قطعا از سال جاری تمام دکل‌های بدون مجوز در شهر تهران جمع‌آوری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این دکل‌ها چه مضراتی برای سلامتی شهروندان دارد، گفت: سازمان انرژی اتمی هر جا تشعشعات بیش از حد مجاز باشد به ما گزارش می‌دهد که تاکنون نیز مواردی از این دکل‌ها داشته‌ایم.

عضو شورای شهر تهران افزود: در حال حاضر یکسری دکل‌های نظامی و انتظامی داریم که سعی می‌کنیم همه آنها را در یک چارچوب قرار دهیم.

خداکرمی گفت: تقریبا تمام دکل‌های نصب شده در شهر تهران حداقل استانداردها را دارند و تلاش می‌کنیم که دکل‌های غیراستاندارد نیز استاندارد شوند و همین طور دکل‌های غیرقانونی نیز جمع‌آوری خواهد شد.

وی تاکید کرد: مضرات دکل‌ها بستگی به طول موج دارد و خیلی از دکل‌ها استاندارد و سالم هستند.

عضو شورای شهر تهران افزود: بعضی از دکل‌ها دچار مشکل هستند و مضراتی برای محیط زیست و انسان‌ها دارند و در حال حاضر وضعیت بحرانی در این خصوص نداریم.

خداکرمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نصب دکل‌ها بر روی واحدهای مسکونی، اظهار داشت:‌جانمایی برای نصب دکل‌ها یک پروسه علمی دارد و هنگامی که جانمایی در یک ساختمان می‌افتد باید نسبت به دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.نکته جالب این است که امن‌ترین جا همان ساختمانی است که بر روی آن دکل نصب شده چرا که تشعشات پخش می‌شود و ضرری برای اهالی آن ساختمان نخواهد داشت.

وی افزود:‌دکل‌های شهر تهران از لحاظ ایمنی در شرایط خوبی قرار دارد و در زلزله اخیر دکلی سقوط نکرده است.

  • ۹۷/۰۲/۰۱

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">