ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاظم فخار - یعنی هر چه قدر درباره مظلومیت اقتصاد و تولیدکنندگان بنویسم، کم گفتم. کجا سراغ دارید یکی مانند من بی‌مزد و مواجب درباره اقتصاد کشور دلسوزانه این‌طور بنویسد؟ بگذریم؛ اصل مطلب را عشق است. خلاصه می‌گویم سعی می‌کنم حاشیه نروم.

برخی خودشان را را به عنوان مدرس و آموزش تجارت الکترونیک معرفی کردند، اما هنوز بدیهی‌ترین اصول را در معرفی خودش رعایت نکردند! مشاور راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی اینترنتی را به دنبال خود چسبانده‌اند، اما اینستاگرام و کانال‌های ارتباطیشان مملو از مطالب درهم‌وبرهم و بدون یک استراتژی مشخص هست.

اقتصاد کشور ما در شرایطی که با مشکلات زیادی روبرو هست، با این دست افراد هم روبرو هست که بدون داشتن تخصص، خودشان را در حوزه تجارت الکترونیک مشاور معرفی کردند.

آقاجان شما عزیزان چندتا کسب‌وکار که به پول رسیده باشه رو راه انداختید؟ معنی تجارت یعنی در باور عموم یعنی چی؟
اقتصاد ما تاجر الکترونیک واقعی می خواهد نه معلم!ته قضیه را هم وقتی درمی‌آورید، می‌بینید چندتا دورهمی دانشجویی و عکس سلفی بوده و پشتش هیچ کار بزرگی نیست. دوتا کلاس در دوتا اداره می‌گذارند و اسمش را هم می‌گذارند آموزش تجارت الکترونیک.

تاجر الکترونیک باید تخصص داشته باشد و تجارت الکترونیک انقدر درگیری و مشغله دارد که فرد وقت نمی‌کند دائم در اینستاگرام، عکس وسلفی و محتوای فلسفی و آموزشی بگذارد!

متخصصین تجارت الکترونیک را که گمنام کار می کنند پیدا بکنیم. مطمئن باشیم کشور ضرر نمی کند. (منبع:الف)

  • ۹۷/۱۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">