ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نقص فنی توییتر کاربران را سرگردان کرد

| سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

یک نقص فنی داخلی در توئیتر موجب شد تا بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی و نیز اپلیکیشن‌های مبتنی بر آن قادر به ارزش گذاری توئیت های دیگران نباشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بسیاری از کاربران توئیتر در ساعات گذشته پیام‌هایی مشاهده کردند که نشان می‌داد آنها با محدودیت ارزش گذاری توئیت های دیگران یا ریت کردن آنها مواجه شده اند.

این کاربران ابتدا تصور کردند به علت قانون شکنی یا ارسال محتوای نامناسب با چنین محدودیتی مواجه شده اند. اما در ادامه مشخص شد علت وقوع این مشکل نقص فنی داخلی توئیتر بوده است.

یکی از سخنگویان توئیتر در این مورد گفت: ما از این مشکل آگاه هستیم و در حال تلاش برای رفع آن هستیم. علت این مساله یک مشکل فنی در سیستم‌های داخلی توئیتر بوده و ارتباطی با کاربران ندارد.

مشکل یادشده علاوه بر توئیتر در برنامه‌های ثالث سازگار با آن مانند Tweetdeck و Tweeten نیز مشاهده شده است و کاربران برای ارسال توئیت و گاهی بازتوئیت پیام‌های دیگر نیز با مشکل مواجه شده اند. مشکل یادشده بعد از چند ساعت در حال برطرف شدن است.

  • ۹۹/۰۵/۱۴

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">