ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه الکامپ مردادماه برگزار می‌شود

| چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان نظام صنفی رایانه ای در اطلاعیه ای زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱ را ۱۱ تا ۱۴ مردادماه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آمده است: به اطلاع عموم فعالان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات کشور می‌رساند، پس از فراز و فرودهای فراوان و با مساعد شدن شرایط عمومی و آغاز مجدد برگزاری نمایشگاه‌ها، تاریخ جدید برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مشخص شد.

این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از روز سه شنبه ۱۱ مرداد تا روز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱، شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش بنیان، فعالان اکوسیستم استارت آپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه حضور خواهند داشت.

بخش‌های دیگر الکامپ شامل الکام استارز، الکام پیچ، الکام تاکز، الکام جابز، تینو استارز، توان تک، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب نیز پذیرای حضور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهد بود.

ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ برای تسریع در فرایند امور اجرایی نمایشگاه، از روز شنبه ۲۱ خردادماه کار ثبت نام متقاضیان را آغاز و این فرآیند را تا ۴ تیرماه ادامه خواهد داد.

پس از تأیید مدارک متقاضیان و بر اساس اولویت ثبت نام و متراژ اعلام شده، از متقاضیان جهت جانمایی دعوت خواهد شد.

به گزارش مهر، برگزاری نمایشگاه الکامپ بیش از دو سال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای چندین بار قصد برگزاری این نمایشگاه را داشته که هر بار به دلیل بالا گرفتن موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا و سویه های مختلف آن، برگزاری این رویداد لغو شده است.

پیش از این قرار بود این نمایشگاه در بهمن ۱۴۰۰ برگزار شود. قبل از آن هم در شهریورماه و تیرماه سال ۱۴۰۰ تاریخ‌هایی برای برپایی این رویداد اعلام شده بود که هیچ کدام به مرحله اجرا نرسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">