ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه دانشگاه الکترونیکی برگزار می شود

| سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۸۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ | ۱ نظر

کنفرانس دانشگاه الکترونیک با شعار "دانشگاه الکترونیک" در آموزش عالی به همراه نمایشگاه جانبی از پنجم اسفند ماه به مدت چهار روز در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس دانشگاه الکترونیک ، این کنفرانس با حمایت نهاد ریاست جمهوری، وزارتخانه های علوم تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاههای سراسر کشور در روزهای هفتم و هشتم اسفندماه برپا می شود.

براساس این گزارش، تحقق دانشگاههای مجازی، آشنایی با شاخص های ارزیابی جهانی و بی دانشگاه ها، ارتقا رتبه و بی دانشگاههای ایران و جهان، آشنایی با دانشگاههای الکترونیکی در کشورهای پیشرفته و توسعه آموزش الکترونیکی از اهداف برگزاری کنفرانس است.

نمایشگاه جانبی این کنفرانس در بخش دانشگاههای الکترونیکی کشور، نرم افزارهای آموزش دانشگاهی و آشنایی با دانشگاههای معتبر اروپا و آسیا برگزار و از فعالان دانشگاه الکترونیکی در سه بخش برترین مدیر، برترین پژوهشگر و برترین LMS تقدیر بعمل می آید.

  • ۸۸/۱۲/۰۴

نظرات  (۱)

lotfan zaman va sayt in namaieshgah ra etela dahid

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">