ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه مطبوعات در دسترس نمی باشد!

| دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۸۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

همزمان با بازگشایی هفدهمین جشنواره ونمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها در شبستان مصلی تهران، یک مقام مسوول در شرکت ارتباطات سیارایران( همراه اول) علت کیفیت پایین پوشش ارتباطی این اپراتور را به عدم همکاری مسولان مجموعه مصلی تهران با اپراتورهای مخابراتی مربوط دانست.

حسن رضوی درگفت وگو با موبنا با اشاره به اینکه عدم آنتن دهی تلفن همراه در مصلی تبدیل به یکی از مشکلات شرکت ارتباطات سیار ایران شده است، اظهارداشت: همراه اول در هر مراسم و برنامه ای که در این مکان برگزار می شود اقدام به نصب آنتن می کند ولی پس ازاتمام این مراسم مجبور به جمع آوری این تجهیزات می شود.

معاون شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه نصب وجمع آوری این سایت ها درهر دفعه هزینه های زیادی را برای شرکت ارتباطات سیار به همراه دارد، اظهارداشت: همچنین دراین نصب و جمع آوری ها بخشی از تجهیزات همراه اول از بین می رود.

رضوی با اشاره به گلایه بسیاری از بازدید کنندگان خارجی ، داخلی و اصحاب رسانه درخصوص عدم آنتن دهی مناسب در نمایشگاه مطبوعات،خاطر نشان کرد: متاسفانه همکاری لازم برای پوشش دهی مناسب آنتن دهی این مکان برای رفاه حال مردم با همراه اول صورت نمی گیرد.

  • ۸۹/۰۸/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">