ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمی‌توان با فضای مجازی دستورالعملی و صرفاً کنترلی برخورد کرد، گفت: دانش‌آموزان باید به شکلی خلاق و مثبت، فعالیت‌های علمی و آموزشی خود را با استفاده از این فضا انجام دهند.

به گزارش فارس، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در نهصد و چهلمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما این است که آموزش و پرورش از آموزش محور بودن به تربیت محور بودن سوق یابد.

وی با بیان اینکه باید از فضای مجازی استفاده بهینه کنیم، ادامه داد: همه باید کمک کنند تا رویکرد جدید آموزش و پرورش را در فضای تعلیم و تربیت جا بیندازیم و در این راستا سند تحول بنیادین به خوبی این مسئله را  تبیین و مشخص کرده است.

احمدی دانش آشتیانی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های اجرای مفاد سند تحول به خوبی باید فراهم شود، خاطر نشان کرد: دوره ابتدایی مهم‌ترین دوره برای سرمایه‌گذاری اساسی در آموزش و پرورش است زیرا شاکله تربیتی دانش‌آموزان در این دوره شکل می‌گیرد؛ به این خاطر باید روی دو مقوله کتاب‌های درسی و تربیت معلم کار بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان با فضای مجازی دستورالعملی و صرفاً کنترلی برخورد کرد، گفت: دانش‌آموزان باید به شکلی خلاق و مثبت، فعالیت‌های علمی و آموزشی خود را با استفاده از این فضا انجام دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">