ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون تنظیم مقررات و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اگر شرکت‌های PAP نمی‌توانند اینترنت پرسرعت ارایه دهند، کوتاهی از خود آن‌هاست و باید مشکلات خود را در این زمینه حل کنند.

سیدحسین نوری در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی چالش‌های تحقق اینترنت پرسرعت در کشور، اظهار داشت: شرکت‌های PAP در راستای محقق شدن اینترنت پرسرعت تعهداتی داشتند و موظف بودند که 20 هزار پورت را در پنج استان و 20 شهر ایجاد کنند که اکثر آن‌ها تاکنون به تعهدات خود عمل کرده‌اند.

نوری افزود: وزارت ارتباطات جلسات مختلفی را درباره‌ی اینترنت پرسرعت برگزار کرده و تصور می‌کنم که لینک‌های پرسرعت از سوی شرکت‌ها قابل ارایه است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود وعده‌های داده شده، اینترنت پرسرعت در کشور آنطور که باید محقق نشده است، با تاکید بر این‌که در حال حاضر بحث اینترنت پرسرعت در کشور محقق شده و تعداد زیادی از شرکت‌ها این امکان را فراهم ساخته‌اند، گفت: وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده و به تمام تعهدات خود در این رابطه عمل کرده است و چند شرکت PAP هم که نتوانستند به تعهدات خود در این‌باره و نصب پورت‌ها عمل کنند، مطابق ضوابطی که کمیسیون تنظیم مقررات تعیین کرده، برایشان جرایمی ‌از جمله جرایم مالی در نظر گرفته می‌شود.

نوری تاکید کرد: نمی‌دانم چرا شرکت‌های PAP نمی‌توانند اینترنت پرسرعت را ارایه دهند، زیرا دولت و وزارت ارتباطات تمام تعهدات خود را در این زمینه، ازجمله کاهش تعرفه‌های پهنای باند برای شرکت‌ها انجام داده و اگر شرکت‌ها نمی‌توانند این کار را انجام دهند، به خودشان مربوط می‌شود.

  • ۸۵/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">