ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیا اینکه بیماران خاص پس از توقف صدور دفترچه بیمه قابل شناسایی هستند گفت: کدملی بیماران خاص در سیستم تعریف شده است و وقتی به عنوان مثال به داروخانه مراجعه می کنند با ورود کدملی به سیستم متوجه می شوند که فرد بیمار خاص است و جای نگرانی در این باره وجود ندارد.

شهرام غفاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توقف صدور دفترچه های بیمه درمان و مراجعه بیماران خاص برای دریافت خدمات درمانی و دارویی اظهار کرد: از آنجا که بیماران خاص با کدملی شان شناسایی می شوند به هر مرکز درمانی یا مطبی مراجعه کنند، در استعلام و اعتبار سنجی، پیامکی برای بیمار یا پزشک یا منشی وی ارسال می شود مبنی بر اینکه این بیمار به اصطلاح «فرانشیز صفر» است.

وی افزود: در واقع بیماران خاص قابل شناسایی هستند. کدملی بیماران خاص در سیستم تعریف شده است و وقتی به عنوان مثال به داروخانه مراجعه می کنند با ورود کدملی به سیستم متوجه می شوند که فرد بیمار خاص است و جای نگرانی در این باره وجود ندارد.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تغییری در فرایند کار اتفاق نیفتاده و در مواقعی که پزشک نسخه نویسی آنلاین را انجام نمی دهد، سرنسخه اش جایگزین دفترچه بیمه می شود گفت: در این میان بیشتر برای داروخانه ها نگرانی ای وجود داشت مبنی بر اینکه فرایند کاری شان طولانی تر شده که ما در بهمن ماه نامه ای ارسال و اعلام کردیم که نیازی نیست داورخانه ها نسخه ها را آنلاین ثبت کنند که صفی در داروخانه ها ایجاد نشود.

غفاری ادامه داد: در واقع اعلام کردیم اگر ثبت آنلاین نسخ موجب ایجاد صف می شود نسخه ها را آنلاین ثبت نکنند. تمام هدف ما این است که صف و ازدحامی در هیچ کجا شکل نگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">