ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هزار BTS در تهران نصب می شود

| يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۸۵، ۰۷:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: با توافق شهرداری تهران و شرکت مخابرات ایران، یکهزار دکل مخابراتی تلفن همراه درتهران نصب می‌شود.

"حجت‌الله ملاصالحی"روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:از آنجا که اخیرا ارتباط تلفن همراه در تهران به دلیل افزایش مشترکان با اختلالاتی مواجه شده،شهرداری برای رفع مشکل تلفن همراه شهروندان مجوز نصب این دکل‌ها را صادر کرده است.

وی افزود : این دکل‌ها مربوط به تلفن‌های همراه "ایرانسل"،"تالیا" و "اپراتور اول تلفن همراه" می‌شود.

وی تصریح کرد:بنابه وعده مسئولان شرکت مخابرات،بامجوزی که ازسوی شهرداری تهران صادر شده و دکل‌هایی در مکان‌های مشخص شده نصب می‌شود ، مشکل ارتباطی مشترکان تلفن همراه تا سه‌ماه آینده برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با بیان‌اینکه نصب دکل‌های مخابراتی (‪ (BTS‬در پیاده‌روها واماکنی که مشکلات ترددی و دیداری برای شهروندان ایجاد کند ممنوع است، تصریح کرد: در توافق اخیر شهرداری با مخابرات این نکته مورد توجه قرار گرفته است.

ملاصالحی با بیان اینکه شهرداری برای نصب دکل‌های مخابراتی در اماکن مجاز محدودیتی ایجاد نمی‌کند، گفت: شرکت مخابرات و ارتباطات سیار چنانچه درخواست نصب آنتن (‪ (BTS‬را به ما ارایه کند و محل نصب این آنتن ها، برای شهروندان، مشاغل و تبلیغات مشکلی ایجاد نکند، شهرداری مجوز نصب آنتن را صادر خواهد کرد.

به گفته وی، نصب هرگونه دکل و آنتن مخابراتی و ایجاد مانع رو به روی تابلوهای تبلیغاتی با تلویزیون‌های بزرگ شهری که در اختیار بخش خصوصی است، به لحاظ قانونی امکان پذیر نیست و آنها حق دارند در خصوص نصب دکل‌های مخابراتی اعتراض کنند.

ایرانسل (اپراتور دوم تلفن‌همراه) هم‌اکنون در شهر تهران تنها حدود ‪۱۷۰‬ آنتن ‪ BTS‬نصب کرده و در مناطقی از جمله شمال تهران از این وسیله انتقال امواج تلفن همراه محروم است که باعث شده پوشش فعلی شبکه آن به ‪ ۶۰‬درصد شهر تهران محدود شود.

  • ۸۵/۰۸/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">