ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پلیس فتا با یادآوری کلاهبرداری از مردم در پرونده "سکه ثامن"، به مردم درباره خرید و فروش طلا و ارز در فضای مجازی هشدار داد.

سردار سید کمال هادیان‌فر در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه فضای اینستاگرام، فضای مطمئنی برای خرید و فروش طلا نیست، اظهار کرد: مردم در صورتی که قصد خرید طلا را دارند، از بازار واقعی خرید خود را انجام دهند، طلا را رؤیت کرده و پس از تطبیق با واقعیت اقدام به خرید طلا کنند.

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه پلیس ممنوعیتی درباره خرید و فروش طلا از طریق سایتهای موجود ابلاغ نکرده،  به مردم توصیه کرد از طریق سایتها اقدام به خرید و فروش نکنند.

وی یادآور شد: پرونده "سکه ثامن" را فراموش نکنیم، سکه‌ای که به صورت مجازی خرید و فروش می‌شد و مشکلات عدیده‌ای را برای تعداد زیادی از مالباختگان به وجود آورد که پلیس با درایت و تیزهوشی توانست نسبت به بلوکه شدن پولهای داخل کشور اقدام کرده، مجرم و همدستانش را به کشور بازگردانده و اکنون نیز دستور پرداخت پولهای مالباختگان توسط مقام قضایی صادر شده است.

هادیان‌فر تصریح کرد: طبیعی است که در حوزه سکه، دلار و طلا التهاباتی وجود دارد اما تأکید می‌کنیم که مردم پیرو این التهاب نباشند، دشمن تحت عنوان گران شدن طلا، سکه و ارز در حال عملیات و جنگ روانی است که این موضوع باعث افزایش تقاضا می‌شود و به دلیل متناسب نبودن عرضه و تقاضا مشکلاتی به وجود می‌آید.

رئیس پلیس فتا از نظارت بر کانالهای تلگرامی و سایتهایی که در بازار طلا و ارز حباب‌سازی و خبرسازی می‌کنند، خبر داد و گفت: برخورد با این سایتها و کانالها همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم می‌خواهیم فریب خبرسازی‌های بی‌مورد در این حوزه را نخورد؛ معیار اعلام قیمت بانک مرکزی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">