ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هفته آینده تکلیف تعرفه SMS مشخص می‌شود

| سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۸۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارشی تحلیلی درباره وضعیت تعرفه SMS را تنظیم و به منظور تصمیم‌گیری نهایی، گزارش فوق را هفته آینده به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه می‌کند.

یک مقام آگاه در در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: در یک بازار رقابتی، هیچ نهادی مخالف کاهش تعرفه نیست و در این بازار، اپراتورها می‌توانند تعرفه‌های خود را کم و زیاد کنند.

این مقام آگاه تصریح کرد: طبق اعلام سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون تنظیم مقررات تنها مرجع تصمیم‌گیری در خصوص تعرفه‌های تلفن همراه است و این کمیسیون به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تکلیف کرده است تا گزارشی را درباره وضعیت تعرفه SMS ارائه کنند.

وی افزود: تاکنون ارقام متفاوتی برای تعیین تعرفه SMS پیشنهاد و مطرح شده است، با این حال تصمیم نهایی در این خصوص را کمیسیون تنظیم مقررات می‌گیرد.

وی در پایان گفت: این گزارش آماده شده و در نخستین جلسه کمیسیون که به احتمال زیاد هفته آینده برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.

  • ۸۶/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">