ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در تاریخ‌٣٠/٩/٨٤ رییس‌جمهوردر مصوبه‌ای که به امضای دبیرهیات دولت رسیده است به وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها دستور داد تا ضمن صرفه‌جویی در خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار در این زمینه با وزارت ارتباطات هماهنگ باشند؛ در این باره به سراغ معاون فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات رفته‌ایم تا توضیحات تکمیلی را از زبان وی بشنویم.
مهندس «عبدالمجید ریاضی» در گفت‌وگو با (ایسنا)،اظهار داشت: بر این اساس، خریدهایی که از سوی سازمان‌ها در حوزه‌ی نرم افزار، سخت افزار و شبکه می‌شود باید اصولی را رعایت کنند تا در مجموع این امر باعث توسعه‌ی IT کشور شده و در یک راستای معین انجام شود.
وی افزود: انجام ناهماهنگ این خریدها باعث بالا رفتن هزینه‌ها شده و در واقع با این کار می‌توان ضمن تعدیل هزینه، نیازها را با هزینه‌ی کمتر تامین کرد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دستور العمل و روش این کار در معاونت IT وزارتخانه با همکاری با سایر موارد مرتبط در دست تهیه است.
وی افزود:پیاده‌سازی این روش مانع کار نخواهد شد بلکه تسریع کننده‌ی کار است به این معنی که ما به دنبال آن هستیم که نتنها کار سازمان‌ها متوقف نشود بلکه با تسریع کار، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته و آمار و اطلاعاتی هم داشته باشیم .
وی افزود: باید سعی کنیم تا کار تهیه‌ی دستور العمل ظرف یک ماه آینده انجام شود .

  • ۸۴/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">