ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش بانکداری الکترونیکی برگزار می‌شود

| جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۸۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

همایش بانکداری الکترونیک با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات سه‌شنبه هفته جاری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش که با همکاری معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور صاحبنظران دانشگاهی، مسئولین شبکه بانکی کشور، تصمیم‌گیرندگان حوزه فناوری و ارتباطات، و فعالین در این زمینه و دانشجویان علاقمند برگزار می‌شود، وضع موجود بانکداری الکترونیک در کشور بررسی می‌شود.

بنابر اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، در این همایش چهار محور زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک، بانکداری جامع CoBanking، سیستم‌های خودپرداز و کارت‌های اعتباری و فرهنگ سازی برای بانکداری الکترونیک مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این همایش، برنامه‌های توسعه بانکداری الکترونیک در سه مقطع کوتاه‌مدت، میان‌مدت، و بلند مدت تشریح خواهد شد.

گفتنی است دانش جعفری وزیر امور اقتصادی و دارایی و سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این همایش که روز سه‌شنبه هفته جاری (23 آبان‌ماه) برگزار می‌شود، سخنرانی خواهند کرد.

  • ۸۵/۰۸/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">