ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول در زاهدان آنتن نمی دهد

| چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۸۶، ۰۴:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

شماری از مشترکان و شهروندان زاهدانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از وجود اختلال و قطع شبکه ارتباطی تلفن "همراه اول" در این شهر انتقاد کردند.

یکی از این افراد گفت: آنتن‌دهی تلفن همراه از نخستین ساعت‌های دیروز تا امروز سه‌شنبه با مشکل مواجه شده و مردم را کلافه کرده است.

"میلاد جهانتاب" افزود: این اختلال سبب شده برقرار کردن ارتباط از طریق خطوط ثابت با خطوط همراه و همراه به همراه با سختی میسر شود.

وی بیان کرد: در برخی وقتها هنگام ظهر در زاهدان اختلال در سرویس دهی تلفن همراه هراز گاهی سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.

یک دانشجوی زاهدانی نیز گفت: اختلال دو روزه خطوط ارتباطی همراه اول در زاهدان نارضایتی بسیاری را در پی داشته است.

"علی سنچولی" تاکید کرد: با توجه به نیاز جدی مردم برای استفاده از تلفن همراه، اشکال در شبکه مخابراتی باید هر چه سریع‌تر رفع شود.

شهروند دیگری نیز با انتقاد از شرکت مخابرات از مسوولان مربوطه خواست تا به اطلاع‌رسانی سریع در این خصوص بپردازند.

"جلال آرمان‌فر" گفت: به علت فقدان اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات برخی از مشترکان در روز گذشته اشکال را ناشی از دستگاه‌های تلفن همراه خود دانسته و نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام کردند.

وی اضافه کرد: همچنین تعدادی از شهروندان در پی اینکه گوشی آنان به سبب پرداخت به موقع صورت حساب قطع شده با قبض پرداختی به مراکز امور مشترکان همراه اول در شهر مراجعه کردند.

مسوول روابط عمومی شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان در خصوص این اختلال به خبرنگار ایرنا گفت: این اشکال ناشی از تعمیر فنی جزیی شبکه از تهران و منطقه خراسان است.

"محمد قادری" با تایید وجود اختلال در شبکه تلفن همراه زاهدان بیان کرد: همچنین اوج استفاده مشترکان از تلفن همراه در نخستین روزهای بازگشایی مدارس و پر شدن ظرفیت‌ها از دیگر علل وجود اختلال در شبکه همراه زاهدان است.

وی اضافه کرد: به علت اینکه شبکه مخابرات سیستان و بلوچستان زیر پوشش مرکز سوییچ خراسان قرار دارد، اکنون با توجه به اجرای طرح توسعه و مشکل فنی اختلالهایی در شبکه به وجود آمده است.

قادری در پایان از رفع مشکل اختلال تلفن همراه اول در زاهدان تا پایان روز سه‌شنبه خبر داد.

  • ۸۶/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">