ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه‌اول نشان «مدیریت مسأله و بحران» گرفت

| چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

همراه اول نشان ویژه «مدیریت مسأله و بحران» و لوح روابط عمومی برتر در حوزه «ارتباطات رسانه ای» جشنواره روابط عمومی های برتر کشور را دریافت کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، با موضوع «نقش روابط عمومی در توسعه پایدار» ۲۹ و ۳۰ آبان ماه با حضور چهره های بین المللی، دست اندرکاران روابط عمومی های کشور و رؤسای انجمن بین المللی روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد. 
بنابر این گزارش، روابط عمومی همراه اول، نشان ویژه «مدیریت مسأله و بحران» چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران را به دلیل استقرار شیوه رصد افکار عمومی، پیش بینی مسائل و بحران ها، مساعدت و مشارکت در پیشگیری از بروز آن ها و مدیریت شایسته بحران با رویکرد ارتباطی و بهره گیری خردمندانه از رسانه ها دریافت کرد.
در جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۶، همراه اول در بخش «ارتباطات رسانه ای» نیز، به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای(علمی- صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها، به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و لوح تقدیر ویژه این جشنواره را دریافت کرد. 
در این دوره از سمپوزیوم که با موضوع کلی  «نقش روابط عمومی در توسعه پایدار» برگزار شد، مباحثی در خصوص «روابط عمومی و کمک به استفاده پایدار از زمین»، « روابط عمومی، دیپلماسی عمومی و همکاری برای توسعه پایدار»، «روابط عمومی و حمایت از جامعه بدون فقر و گرسنگی»، «روابط عمومی، رسانه های نوظهور و کمک به آموزش برابر و مداوم جامعه»، «روابط عمومی و حمایت از الگوی مصرف پایدار از منابع، آب و انرژی»، «روابط عمومی، فرهنگ کار و کمک به توسعه پایدار»، «روابط عمومی و زمینه سازی برای استقرار صلح و عدالت»، «روابط عمومی و مبارزه با نابرابری های اطلاعاتی و انتشار آزاد اطلاعات»، «روابط عمومی و ارتقای صنعت پایدار» و «روابط عمومی و کمک به توسعه زندگی سالم» با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی ارائه شد.

  • ۹۶/۰۹/۰۱

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">