ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سفارت روسیه در واشنگتن اتهامات سایبری آمریکا علیه این کشور را بی‌اساس خواند. 
سفارت روسیه در آمریکا اتهامات سایبری اخیر آمریکا علیه این کشور را بی‌اساس خوانده و اعلام کرد این اتهامات با اهداف و انگیزه‌های سیاسی از سوی آمریکا و سایر کشورهای غربی مطرح شده‌اند. 

در گزارش این نهاد آمده است: تلاش‌ها برای مسئول دانستن روسیه در یک سری از حملات سایبری مطلقا بی‌اساس هستند.  مدت‌هاست به کشورهای عضو ناتو همکاری دوجانبه و چندجانبه در حوزه امنیت اطلاعات پیشنهاد می‌کنیم، اما ابتکار عمل‌های ما نادیده گرفته می‌شوند که بار دیگر تأیید می‌کند همه اتهامات سایبری باانگیزه‌های سیاسی مطرح می‌شوند و بی‌اساس هستند و هیچ‌وجه مشترکی با واقعیت ندارند. دنباله‌روی از خط‌مشی غیرمسئولانه ایالات‌متحده آمریکا علیه روسیه که مبتنی بر دروغ‌پراکنی و ادعاهای واهی هستند، به روابط سیاسی دوجانبه و شکننده لطمه می‌زند. 

پیش‌تر دولت آمریکا تحریم‌هایی علیه روسیه اعمال کرده و از اخراج 10 دیپلمات از سفارت روسیه در واشنگتن خبر داده بود. کاخ سفید مدعی شده بود سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه مسئول حمله سایبری به ایالات‌متحده آمریکا از طریق شرکت سولار ویندز است. 

منبع: سایبربان

  • ۰۰/۰۱/۳۱

جنگ سایبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">