ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

الان که شما دارید این مطلب رو می‌خونید طبق گفته مسوولان وزارت ارتباطات 5 و نیم میلیون نفر از مالکان سیم‌کارت‌های مساله‌دار، خطشون یک‌طرفه شده و دیگه نمی‌تونن مزاحم مردم بشن و هزار جور خلاف دیگه بکنن.

تازه آخرین خبر اینه که از دو روز بعد کل خطشون قطع می‌شه ان‌شاءا...

اما من نمی‌دونم چرا هر چی به خودم فشار می‌یارم نمی‌تونم قبول کنم که روز خداحافظی با این سیم‌کارت‌های بی‌صاحب رسیده. خب آخه قبلا هم از این اولتیماتوم‌ها و خط و نشون‌ها زیاد کشیده بودن و آدم فکر می‌کرد کار تمومه.

اما یهویی پلیس فتا از وجود 10 میلیون سیم‌کارت مساله‌دار خبر داد. حالا اتفاقی که افتاده اینه که به فاصله کمی بعد از افشاگری پلیس فتا، برخوردها دوباره جان گرفته و هی اعلام می‌شه این دفعه دیگه کارشون تمومه.

جالب‌تر این که سه سوته 4 و نیم میلیون نفر از مالکان این سیم‌کارت‌ها سریعا رفتن و مشکلشون رو حل کردن!

من نمیدونم اینا چطوری و با این سرعت عمل در جریان قرار گرفتن و سریع رفتن مشکل رو رفع کردن و سوال دیگه اینکه چرا تا قبلش هشدارها رو جدی نمی‌گرفتن.

برای همین حالا آمار 10 میلیونی پلیس فتا ظرف سه سوت 4 و نیم میلیون آب رفت و مونده 5 و نیم میلیون سیم‌کارت بلاتکلیف و فعال.

حالا یه حس غریبی بهم میگه احتمالا زمانیکه شما دارین این مطلب رو میخونید چند میلیون دیگه هم مشکلشون رفع شده! بماند که قبل از آمار پلیس فتا اصلا صحبت از میلیون و اونم ده میلیون نبود. هر چی بود یه سری آمار کوچولو از تخلفات کوچولو بود.

اما حالا داره سه سوته بساط این معضل جمع می‌شه که به نظرم واقعا این همه سرعت در همکاری با طرح ساماندهی سیم‌کارت‌های بی‌هویت، قابل تقدیره. یعنی اینقدری که با این طرح تو چند روز گذشته همکاری شده ملت برای ثبت‌نام یارانه اینقدر سریع نبودن.

خلاصه الان همه نگاه‌ها به سمت سازمان رگولاتوری هست که همین الانا روی تصویر تلویزیون ظاهر بشن و دستاوردهای اجرای این ضرب‌الاجل رو اعلام کنن و بنده همینطور دستم رو کانال‌های خبری هست که ببینم چی شده و چی می‌گن و باز هم شاهد استقبال فوق سریع مالکان سیم‌کارت‌های بی‌هویت خواهیم بود یا نه؟(منبع: عصرارتباط)

  • ۹۵/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">