ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به منظور تسریع و تسهیل در اموراجرایی و تامین رضایت شهروندان منطقه یک ،صدور مفاصاحساب در شمال تهران به طور کامل به دفاتر خدمات الکترونیک واگذار شد.

به گزارش خبرنگار فارس، ،حسن مشیدی رئیس اداره درآمد و نوسازی شهرداری  منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت :تمام مودیان سطح منطقه یک می توانند عوارض مربوط به نوسازی و دریافت مفاصاحساب را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک پیگیری کنند.

وی گفت:در راستای افزایش بهره وری ،ارائه خدمات موثر و کارآمد و کارایی بیشتر این اداره و همچنین کاهش هزینه ها و زمان لازم جهت افزایش بهره وری و پاسخگویی به شهروندان این منطقه و طبق دستورالعمل صادره از اداره کل تشخیص و وصول درآمد، صدور مفاصاحساب به دفاتر خدمات الکترونیک منطقه واگذار شد.

رییس اداره درآمد شهرداری منطقه یک، با اشاره به  واگذاری عوارض نوسازی و صدور مفاصاحساب به دفاتر خدمات الکترونیکی این منطقه اظهار داشت:تمام کارشناسان دفاتر خدمات الکترونیک سطح منطقه آموزشهای لازم جهت صدور مفاصاحساب را کسب نموده و اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک ،در ساعات اداری ،آماده پاسخگویی به مودیان می باشد.

مشیدی افزود:به منظور دسترسی سریع و تسهیل مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض پایدار،سامانه اینترنتی شهرداری تهران به آدرس www.tehran .ir و یا پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی daramad.tehran.ir تا ساعت 24 روز 29 اسفندماه سال 1396 امکان عوارض قابل پرداخت سال جاری و سنواتی،کسب و پیشه،بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض تابلو را فراهم آورده است.

رییس اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک ضمن تشکر از شهروندان شمال تهران برای پرداخت به موقع عوارض پایدار ،خاطر نشان کرد:مهلت پرداخت قبوض عوارض صرفا تا پایان سال جاری است و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ 29اسفند 1396 پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد. 

وی گفت :این گروه از  شهروندان می توانند 10درصد جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی و مشاغل و تابلوهای صنفی بهره مند شوند .

  • ۹۶/۰۲/۲۳

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">