ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی از ورود به حوزه استارت‌آپ‌های حمل‌ونقل خبر داد و گفت:‌ هدف ما شناسایی کلی صاحبان ایده، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران حوزه حمل‌ونقل است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهریار افندی‌زاده با اشاره به اینکه هدف مطلوب، پیاده‌سازی زیست بوم نوآفرینی ‌حمل‌ونقل کشور است، اظهار کرد: پیرو برگزاری جلسات ویژه کارگروه توسعه زیرساخت وزارت کشور، یکی از موضوعات مطرح شده توسط وزارت راه و شهرسازی، چالش‌های موجود در زمینه فعالیت صاحبان ایده و نوآفرینان در حوزه حمل‌ونقل است که مقرر شد با رعایت ملاحظات زمانی، نسبت به شناسایی و رفع موانع اقدام عاجل انجام گیرد.

وی افزود: باور داریم بسترسازی برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت کارآفرینی و نخبگی در حوزه ‌حمل‌ونقل که در نهایت منجر به افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها، ارائه خدمات مطلوب، افزایش شفافیت و دیگر منافع می‌شود، از مهمترین اولویت‌‎ها و ضرورت‌های حال حاضر است.

وی یادآور شد: با توجه به ابلاغ سیاست رویش و تاکید بر ضرورت و اهمیت توجه به توسعه کسب‌وکارهای نوپا در حوزه ماموریتی وزارت راه و شهرسازی و در راستای پیاده‌سازی زیست‌بوم فناورانه این حوزه، سامانه استارت‌آپ حمل‌ونقل کشور راه اندازی شد.

معاون حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی با اعلام 3 هدف مشخص برای این سامانه گفت: هدف اول شناسایی کلی صاحبان ایده، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران حوزه حمل‌ونقل، هدف دوم ثبت ایده‌های حوزه حمل‌ونقل به منظور تدارک حمایت‌های اثربخش و هدف سوم، اعلام چالش‌ها و موانع پیش رو در راه‌اندازی و فعالیت استارت آپ‌های حوزه حمل‌ونقل به منظور شناسایی و رفع آن‌هاست.

  • ۰۱/۰۳/۱۰

وزارت راه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">