ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره‌ی اخطار سازمان بازرسی کل کشور درباره‌ی کاهش قیمت پیام کوتاه به شرکت مخابرات ایران گفت: این موضوع وجود ندارد چرا که تعرفه‌های مخابراتی جزو درآمد دولت است و حتی مجلس نمی‌تواند درآمد دولت را کاهش دهد زیرا دخالت در امور اجرایی است اما این سازمان به شرکت مخابرات در این رابطه توصیه کرده است.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با(ایسنا)، اظهار کرد: در هفته گذشته مدیران مخابرات با مسوولان سازمان بازرسی جلسه‌ای در رابطه با بحث کاهش تعرفه‌ی پیام کوتاه داشتند و توضیحاتی در این رابطه ارائه کردند که ظاهرا قانع کننده بود.

او افزود: تعرفه‌ها دارای یک سیستم کلی است و نمی‌توان یکی را در نظر گرفته و بقیه را در نظر نگرفت. در حال حاضر برروی یک نظام تعرفه‌ای کار می‌شود که شامل تلفن درون شهری و بین شهری ثابت، سرویس‌های اینترنتی، تلفن همراه و پیام کوتاه است.

او تاکید کرد: گرایش و جهت‌گیری کل مجموعه وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در جهت این است که از افزایش تعرفه‌ها جلوگیری کند و هر جا فرصت پیدا کند که تعرفه یک سرویس را کاهش دهد این امر را انجام می‌دهد البته باید بستر، شرایط و مجوزهای لازم نیز ارائه شود.

سلیمانی ادامه داد: به طور مثال توانستیم تعرفه‌ی اینترنت را 30 درصد کاهش دهیم و یا نرخ مکالمات سیم‌کارت اعتباری دولتی کاهش پیدا کند و به نتیجه‌ی مورد نظر رسیدیم اما در مورد پیام کوتاه هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که هزینه‌ی آن را کاهش دهیم.

  • ۸۶/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">