ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات با انتقاد از واردات بدون ضابطه گوشی موبایل به کشور و بدون درنظر گرفتن حق و حقوق مردم و دولت، از عدم همکاری کمپانی های تولیدکننده گوشی موبایل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود با انتقاد از وضعیت واردات گوشی بدون توجه به منافع کشور، اظهار داشت: گوشی هایی که به صورت قاچاق وارد کشور می شوند نه سلامت مردم را تضمین می کنند و نه خدمات پس از فروش به مردم ارائه می دهند. در نهایت نیز حق و حقوق حاکمیت در این فرآیند لحاظ نمی شود.

وی با انتقاد از عدم همکاری کمپانی های تولیدکننده گوشی موبایل با ایران گفت: به کمپانی که بیش از ۴۰ درصد سهم بازار موبایل ما را در اختیار دارد می گوییم همانطور که در تولیدات خود از اپلیکیشن های خارجی استفاده می کنید از اپلیکیشن های ایرانی نیز برای بازار ایران استفاده کنید که کمکی به توسعه داخل شود.

جهرمی ادامه داد: اما متاسفانه کسی حرف ما را گوش نمی کند. چرا که اصلا برایشان مهم نیست؛ خارج از چارچوب گمرک به راحتی گوشی هایشان وارد بازار کشور می شود و بازارشان سرجایش است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: متاسفانه حاکم بر بازار خودمان نیستیم.

وی با اشاره به ساماندهی بازار گوشی موبایل در کشور با اجرای طرح رجیستری گفت: این اقدام هزینه دارد. عزیزانی که در کشور قاچاق می کنند و عددشان کوچک نیست، دشمن ما می شوند و به ما فحش می دهند که البته اشکالی ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">