ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده توسعه ارتباطات در ۹۰درصد روستاها

| سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات با بیان اینکه توسعه ارتباطات در روستاها از اولویت های این وزارتخانه است، گفت: باید در ۱۸ ماه آینده ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در حوزه ارتباطات توسعه داده شوند.

به گزارش وزارت ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی افزود : در این حوزه اعتقادی به تصدی گری دولتی نداریم و باید توسعه ارتباطات در روستاها را به اپراتورها واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه ارتباطات در روستاها از اولویت های این وزارتخانه است، از مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات خواست برنامه ای را در این زمینه طراحی کنند تا با همفکری و حمایت وزارت ارتباطات اجرا شود.

جهرمی تصریح کرد : در این برنامه که برای هر روستا به صورت مجزا طراحی می شود ، باید در ۱۸ ماه آینده ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در حوزه ارتباطات توسعه داده شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما در وزارت ارتباطات با فعالیت های شرکت مخابرات در یک راستا است، خاطر نشان کرد: در حقیقت موفقیت شرکت مخابرات و اپراتورهای دیگر موفقیت وزارت ارتباطات و بالعکس موفقیت وزارت ارتباطات در فعالیت های خود موفقیت شرکت های فعال در این حوزه است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">