ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده پوشش کشوری وای‌فای در سال 96

| دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه آنتن‌دهی تمام خطوط شبکه موبایل و وای فای در سراسر کشور تا سال آینده انجام می‌شود، ‌گفت: البرز پایلوت اجرای دوره‌های آموزشی توسعه دولت الکترونیک در کشور است.
به گزارش روابط عمومی استانداری البرز، نصرالله جهانگرد در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان البرز که بدون حضور خبرنگاران در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: استان البرز انباشت ثروت و فرصت است، گفته می‌شود سرریز تهران است ولی عصاره‌ای از فرصت‌های کشور در این استان متمرکز شده است، از صنعت  تا خدمات و ...، به نوعی جمعیتی در البرز سکنی دارد که متشکل از کل فرهنگ‌های ایران است و قطعاً این قابلیت‌ها مستعد رشد و شتاب‌دهی در کشور نیز خواهد بود.
وی افزود: تا یک سال آینده خطوط شبکه موبایل و وای فای سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، از آنجایی که80 درصد سرویس آی تی مکان محور است، از این رو برش استانی در این بخش لحاظ شده است.
 جهانگرد با اشاره به اینکه ظرفیت لازم به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی توسعه دولت الکترونیک در البرز وجود دارد و این دوره‌ها در تهران برگزار شده است، گفت: از 10 محور اقتصاد مقاومتی یک محور آن به نقش آی تی برمی‌گردد که این امر حاکی از اهمیت ویژه این بخش است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران خاطرنشان کرد: دیتاها و بسترها به عنوان منابع اصلی در این استان وجود دارد که باید به ثروت تبدیل شود و به سمت خلق کسب و کار و ثروت آفرینی پیش برویم که در این زمینه آمادگی همکاری با البرز را داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">