ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وقتی او نیز نمی داند

| شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۸۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – 2 سال پیش بود که با کلی آمال و آرزو و طرح و برنامه در ذهن هایمان از فاز اول اجلاس WSIS در ژنو سوییس به ایران باز گشتیم. در آن ایان همه حسابی به قول دوستان دو آتیشه بودند و هر کس صحبت از کاری می کرد.

ما کمیسیون ملی تشکیل دادیم خروار خروار شعارو وعده دادیم وامروز بعد از دو سال باید از مسؤول کارگروه زنان کمیسیون ملی WSIS ایران چنین بشنویم که " هیچ گونه اطلاعی از چگونگی حضور ایران در اجلاس WSIS و فعالیت‌های انجام شده در این عرصه ندارم . "

اما در ادامه مصاحبه با ایشان داستان دراماتیک تر از این هم می شود و ایشان می گویند: "در حدود چند ماه پیش{ بعد از دو سال }جلسه‌ای از سوی شورای عالی اطلاع رسانی برگزار شد و روند کاری کارگروه‌ها و مسؤولان آنها مشخص شد اما پس از آن دیگر در خصوص نحوه‌ی فعالیت کمیته‌ها و چگونگی ارایه‌ی فعالیت‌های آن‌ها ، نشست و ارتباطی با مسوولان کمیسیون ملی WSIS حاصل نشد !

و بالاخره این خانم تیر خلاص را نیز وارد کرده و گفته:" به جرات می‌توانم بگویم در زمینه‌ی فعالیت‌های زنان در جامعه‌ی اطلاعاتی تا به امروز هیچ گونه گزارش تحقیقاتی انجام نشده است . "

راستی از اجلاس تونس چه خبر؟ فکر می کنم همه هماهنگ شده اند.
اصل خبر را بخوانید

  • ۸۴/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">