ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وقتی ATMها چشمک نمی زنند

| چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۸۷، ۱۲:۳۶ ب.ظ | ۱ نظر

علی شمیرانی - شبکه یکپارچه شتاب خدمت نوینی در شبکه بانکی کشور محسوب می شود. این شبکه از زمانی که یکپارچه شده است کار مردم نیز بسیار تسهیل شده است. اما وای به روزی که این شبکه یکپارچه، یکپارچه بخوابد. آنوقت است که شما نیز می توانید حس یک مرغ پرکنده را درک کنید.

البته هیچ کاری از دست شما در چنین مواردی بر نمی آید جز آن که با ماشین خود سرگردان کوچه و خیابان شوید و دایم کنار بزنید تا یک ای تی ام را که به شما چشمک سبز می زند، پیدا کنید و کارتان را انجام دهید.

و زمانی هم که ای تی امی به شما چشمک نمی زند مطمئن باشید هیچ خدمتی به شما نخواهد داد.

یعنی واقعا وقتی شبکه می خوابد باید بخابد؟ یعنی دنیا و فناوری ها اینقدر پیشرفت نکرده اند که بتوان یک شبکه را دایما بالا نگه داشت؟

پس دنیا چه می کند؟ ما چه می کنیم؟ مگر چند است؟ برق هم که نمی رود؟ چرا چشمک همه ای تی ام ها سبز است؟ چرا چشمشان آبی نیست؟ چرا من این چیزها را می گویم؟ چرا نصف شب دنبال پول افتادم؟ چرا مردم عصبانی هستند!!!

  • ۸۷/۰۸/۰۱

نظرات  (۱)

علی عزیز اگر ای تی ام ها چشمک نمیزنند در عوض آشنا بازی و مدرک گرایی خیلی خوب چشمک میزند ---------------------------- مخاطب محترم منظور شما دریافت نشد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">