ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پخش زنده شهرآورد پایتخت از لنز ایرانسل

| چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

رویارویی حساس پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۷ لیگ برتر ایران، یکشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۲، به طور مستقیم از لنز ایرانسل پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، لنز، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر را که در آن، تیم پرسپولیس میزبان تیم استقلال است، به صورت زنده پخش می‌کند. این شهرآورد، روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اختلاف یک امتیازی استقلال و پرسپولیس و قرار گرفتن این دو تیم به ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول لیگ برتر تا پایان هفته ۲۶، به حساسیت این دیدار اضافه کرده و نتیجه آن حتی می‌تواند تیم دوم جدول، یعنی سپاهان را به قهرمانی نزدیک‌تر کند. هواداران هر دو تیم می‌توانند با مراجعه به بخش «پخش زنده» در اپلیکیشن و وب‌سایت لنز به آدرس Lenz.ir، این بازی را به صورت مستقیم و در هر کجا که هستند تماشا کنند.

همچنین کاربران لنز می‌توانند با مراجعه به بخش «لنز کلاب»، نتیجه این مسابقه و سایر مسابقات داخلی و خارجی را پیش‌بینی کرده و با کسب امتیاز بیشتر، از جوایزی که لنز برای آن‌ها در نظر گرفته است، بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

  • ۰۲/۰۱/۳۰

ایرانسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">