ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرسش از وزیر ارتباطات: چرا مذاکره نکردید؟

| سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

برخی زائران اربعین که از کمبود وای فای گلایه دارند، گفتند: دولت که قول داد با مذاکره همه مشکلات را حل می کند، چرا دست به کار نشد.

به گزارش فارس واکنش مردم نسبت به اظهارات آذری جهرمی در ارتباط با ضبط مخابراتی توسط دولت این بود که دولت قول داد که مذاکره همه مشکلات را حل می کند، چرا در ایام اربعین نسبت به رفع مشکل اینترنت و دغدغه‌ای که خودشان قول دادند، اقدام نکردند.

بسیار از زائران امام حسین(ع) نسبت به عدم دسترسی به اینترنت با توجه به قولی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داده بود، گلایه‌مند بودند.

بر اساس اعلام رسمی و تبلیغات انجام شده مقرر شده بود که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به نسب دکل‌های تغذیه کننده اینترنت رایگان اقدام کنند.

پس از شروع مراسم اربعین بحث عدم اتصال به اینترنت گلایه‌های شدید زائران حرم حسینی را به دنبال داشت.

گلایه‌های مردمی با واکنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مواجه شد،آذری جهرمی عدم برقراری وای‌فای زائران اربعین به دلیل خلف وعده عراقی‌ها عنوان کرد.

وقتی در موکب خبرگزاری فارس اظهارات آذری جهرمی را به تعدادی از مردم منتقل کردیم که رضا رحیمی یکی از مخاطبان ما گفت: این دولت که ماشاالله قول داد با دیپلماسی همه مشکلات را حل کند، خوب این موضوع را هم حل و فصل می‌کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">