ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) گفت: موضوع بهورزی از جمله خدماتی است که بیش از 45 سال در ایران آغاز شده است و هم‌چنان نیز ادامه دارد.

به گزارش فارس؛ سید حسن هاشمی با بیان اینکه بهورز شهری نیز تحت عنوان مراقب سلامت در وزارت بهداشت تعریف شده است، گفت: ما همه می دانیم و در عمل باید نشان دهیم که تا چه اندازه بهورزان می توانند در حوزه سلامت نقش آفرین باشند.

هاشمی کنترل بیماری های غیر واگیر و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت را دو تکلیف مهم وزارت بهداشت دانست و گفت: معاونت بهداشت با کمک بهورزان در راستای پیشبرد این اهداف به ما کمک می کنند.

وی با بیان اینکه امروزه باید بهورزان را در قرن 21 تعریف کنیم، بیان داشت: با توجه به اینکه منابع ما محدود است باید در خصوص ارائه خدمات بهورزان، ساعت کاری آنها و مجموعه خدماتی که ارائه می دهند تعریف کلی وجود داشته باشد تا ساعات کاری و مجموعه خدماتی که بهورزان انجام می دهند و همچنین نیازهای تحصیلی آن ها مشخص شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان این که اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است، افزود: بیش از سه هزار خانه بهداشت در طول 4 سال گذشته احداث و در حرفه بهورزی دوره های کاردانی و کارشناسی جهت جامع نگر شدن بهورزان تعریف شده است و آیین نامه های بهورزی نیز مورد بازبینی قرار گرفته اند تا در این حوزه بهورزان موفق تر عمل کنند. تلاش این است که مشکلات بهورزان به تدریج و بر اساس امکانات موجود، حل شود.

هاشمی با بیان اینکه در مدیریت نظام سلامت در دولت های یازدهم و دوازدهم، نظم، انضباط و رعایت سلسله مراتب بسیار مهم است، بیان داشت: امیدوارم مردمی که شایسته هر نوع فداکاری و خدمت هستند با خدمات مناسب بهورزان در حوزه سلامت، سالی پر از موفقیت را آغاز کنند و برای بهورزان خدوم کشور هم سالی پربار و همراه با موفقیت و بهروزی آرزو می کنیم.

  • ۹۶/۱۲/۱۵

وزارت بهداشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">