ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از افتتاح تعدادی از طرح‌ها و پیشرفت ۳۰ تا ۹۰ درصدی برنامه‌های این بخش خبر داد و گفت: امضای تفاهم‌نامه با انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران، موجب شتاب بخشیدن به برنامه‌های هوشمندسازی در صنعت برق خواهدشد.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت توانیر و انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و رییس دانشگاه صنعتی شریف در توانیر به امضا رسید.

به‌گزارش پایگاه روز سه شنبه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «غلامعلی رخشانی مهر» پیگیری مصرانه اجرای برنامه‌های هوشمندسازی در صنعت برق را به جهت ارزش افزوده بالایی که از منظر اقتصادی برای صنعت برق حاصل می شود، حایز اهمیت دانست و افزود: هوشمندسازی در صنعت برق موضوعی گسترده است که نه فقط  اتوماسیون شبکه‌ها بلکه پیاده سازی مباحثی چون مشترک هوشمند ،شرکت توزیع برق هوشمند، حاکمیت شرکتی هوشمند و غیره را در بر می‌گیرد.
فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف در این نشست با اشاره به تاسیس انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران در سال ۹۰، هدف از تاسیس این انجمن را مشارکت در توسعه علمی و تخصصی شبکه های هوشمند عنوان کرد که پیوند هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه را درپی دارد و با برگزاری سالانه کنفرانس شبکه های هوشمند و کارگاه‌های آموزشی همراه است.
رییس انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران با تاکید بر عزم این انجمن برای گسترش تعاملات با شرکت‌های توزیع برق و به کارگیری ظرفیت‌ها در جهت اهداف و برنامه های بخش توزیع، استمرار و نهادینه شدن این همکاری را حایز اهمیت دانست.

در این مراسم که معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، رییس دانشگاه صنعتی شریف و رییس انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران به همراه مدیران کل دفاتر هوشمندسازی و فن آوری‌های نوین، مهندسی و راهبری شبکه توزیع و روابط عمومی و اموربین الملل توانیر حضور داشتند، تفاهم‌نامه همکاری شرکت توانیر و انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران به منظور گسترش تعاملات و شتاب بخشی به همکاری‌های صنعت و دانشگاه در عرصه هوشمند سازی صنعت برق به امضا رسید.

  • ۹۹/۰۴/۳۱

وزارت نیرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">