ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پست ایران دنبال ارسال مرسولات با پهپاد!

| سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت ملی پست از پروژه های پستی در حال انجام در پژوهشگاه فضایی ایران بازدید کرد؛ این پروژه‌ها پس از تصویب اساسنامه جدید پست در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین مهری، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست از پروژه های درحال انجام بهینه سازی بخش پست که با همکاری پژوهشگاه فضایی ایران در حال انجام است بازدید کرد.

بر اساس این گزارش به دنبال تصویب اساسنامه جدید پست و تحولات ساختاری بخش پست پنج پروژه مهم پستی با مشارکت پست در دستور کار پژوهشگاه قراردارد.

حمل مرسوله با استفاده از پهپادها که پایلوت آن در جزیره کیش در حال انجام است، دسته بندی مرسولات به صورت نوین، نقشه راه کاربرد فناوری IOTدر پست (صندوق های هوشمند 24 *7)، استفاده از فناوری در سرویس های نوین در بستر اینترنت اشیا و بهبود روش ها و کنترل امنیت مرسولات (آشکارسازی محتوای ممنوعه) پنج پروژه پستی در حال انجام از سوی پژوهشگاه فضایی ایران است.

مهری در این بازدید با اشاره به سایر پروژه های پستی اظهار داشت : طرح ملیGNAF با هدف یکسان سازی نشانی همه مکان های کشور در حال پیاده سازی است.

وی توسعه پست لجستیک را از دیگر پروژه های راهبردی پست نام برد و گفت: در حال  فراهم نمودن زیرساخت های این سرویس نظیر انبار، نرم افزار هوشمند، زیرساخت های حمل و نقلی،‌ بالابر و غیره هستیم.

مدیرعامل پست پروژه تجارت الکترونیک را از دیگر پروژه های پستی برشمرد و افزود: با توجه به کاهش پست نامه ها در دنیا جهت گیری های پست های دنیا به سمت کالا و خدمات و توسعه تجارت الکترونیک است که شرکت پست نیز این رویکرد را با جدیت دنبال می نماید.

  • ۹۵/۰۸/۲۵

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">