ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات براختصاص بسته های تشویقی از سوی اپراتورها برای مشترکان خود که برای آنها پیامک تبلیغی ارسال می کنند، تاکید کرد این درحالی است که عملکرد اپراتورهای تلفن همراه حاکی از روند دیگری است.

 چهاردهم آذرماه امسال محمد جواد آذری جهرمی با تذکر به اپراتورهای تلفن همراه از مدیران آنها خواست هر چه زودتر از ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی با سرشماره‌های اپراتوری امتناع کنند.
وی افزود: بررسی ما نشان داده است که بزرگترین مزاحم خود اپراتورها هستند که با سرشماره خود به مشترکان پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند، لذا امیدوارم اپراتورها این تذکر را جدی بگیرند وگرنه در مرحله بعد مجبور خواهیم شد دستورالعملی صادر کنیم که کار را برای آنها سخت خواهد کرد.
این تذکر وزیرارتباطات به اپراتورها بیانگر آن بود که آنها می بایست از ارسال پیامک با سرشماره های خود خودداری کنند اما روند ارسال اینگونه پیامک ها ادامه یافت به گونه ای که آذری جهرمی پنجشنبه گذشته (پنجم بهمن ماه) در حاشیه دیدار با استاندار خراسان رضوی در مشهد گفت: اگر یک اپراتور علاقه داشته باشد پیامکهای تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کند باید بسته های تشویقی به آنها پیشنهاد دهد و با اذن مشتری پیامکها را بفرستد.
اما روند ارسال پیامک با سرشماره اپراتوری همچنان ادامه دارد و اپراتورها نیز نه تماسی با مشترکان خود برقرار کرده اند تا از آنان اجازه بگیرند و نه بسته تشویقی برای این امر در نظر گرفته اند.
یکی از مشترکان اپراتور دوم ارتباطی کشور به خبرنگار ایرنا گفت:ارسال پیامک از سرشماره های این اپراتور همچنان ادامه دارد.
خانم جودی افزود: هیچ تماسی از اپراتور مبنی بر اخذ اجازه برای ارسال پیامک برقرار نشده است.
یکی از مشترکان اپراتور دیگر ارتباطی به خبرنگار ایرنا گفت: نه تنها پیامک های تبلیغاتی از سرشماره های این اپراتور ارسال می شود بلکه همچنان پیام های تبلیغی شرکت ها را نیز دریافت می کند.
آقای منصوری افزود: بارها با ارسال #8* نسبت به قطع پیامک ها اقدام کرده ام اما روند ارسال پیامک همچنان ادامه دارد و نمی دانم چه باید کنم.
وی خواستار شدت عمل بیشتر در برابر اپراتورها شد.
بررسی ها نشان می دهد اپراتورهای تلفن همراه تاکنون اقدامی در این باره انجام نداده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">