ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیشنهاد جریمه برای ابطال مناقصات

| يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۸۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

از آنجا که ابطال بی‌‏دلیل مناقصات دولتی, مشکلات متعددی را برای بخش خصوصی ایجاد می‌‏کند, پیشنهاد کرده‌‏ایم که با بررسی مواردی از این دست در شورای انتظامی سازمان برای این سازمان‌‏ها جریمه در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا، مهندس حمید بابادی نیا, رییس کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای، در مراسم بازدید اعضای کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی از موسسه آموزشی و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دکتر فروهری، با بیان مطلب فوق،‏ از شرکت‌‏های بخش خصوصی به ویژه فعالان در زمینه شبکه‌‏‌‏های کامپیوتری درخواست کرد که در صورت مواجه با ابطال مناقصات, موضوع را به کمیسیون شبکه منعکس کنند تا پس از بررسی‌‏های فنی به شورای انتظامی جهت پیگیری ارجاع شود.

بابادی نیا، از تهیه طرح نظام جامع مهندسی شبکه ایران کمیسیون خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح کل فرآیند پروژ‌‏ه‌‏ها از ارجاع تا اجرای شبکه‌‏های کامپیوتری بر اساس استانداردهای مهندسی روال‌‏مند خواهد شد.

  • ۸۵/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">