ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای حذف صف‌های نوبت‌دهی در مراکز درمانی، سیستم ارجاع راه حل اساسی و ریشه‌ای است که دنیا به این سمت رفته است.

به گزارش فارس، مهدی درخشان اظهار داشت: تأکید بر تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای تحولی که آیندگان به آن نیاز دارند، هدف اصلی فعالیت‌های این سازمان است.

وی افزود: تقویت و ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات به عنوان پایه و اساس تحول در دنیای امروز، اصلاح شیوه مدیریت بیمارستان‌ها و تشکیل هلدینگ درمان،‌ برقراری نظام ارجاع داخلی به عنوان یک سیستم پذیرش‌شده در جهان به منظور ارتقای کیفیت خدمات به بیمه‌شدگان، اصلاح شیوه پرداخت و نوسازی و به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی مراکز درمانی ملکی از برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان بوده است که در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

درخشان با بیان اینکه برای حذف صف‌های نوبت‌دهی در مراکز درمانی، سیستم ارجاع راه حل اساسی و ریشه‌ای است که دنیا به این سمت رفته است، گفت: تقویت زیرساخت‌ها در حوزه درمان تأکید بر زیرساخت‌های آی تی به عنوان اساس تحول دنیای امروز،‌ در بخش درمان و اولویت احداث مراکز درمانی در مناطق دوردست و مرزی، از برنامه‌های مهم سازمان تأمین اجتماعی است.

وی در تشریح نظام ارجاع داخلی گفت: این طرح در حال حاضر در 5 استان کشور به صورت پایلوت در حال اجراست و به تدریج در کل کشور پیاده‌سازی می‌شود که برطرف کننده بسیاری از مشکلات درمان در تأمین اجتماعی خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">