ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات اعلام کرد که این شرکت در راستای اجرای سیاست‌های اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسی، خصوصی‌سازی و آزادسازی در بخش تلفن همراه را به صورت همزمان پیگیری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، "وفا غفاریان"، گفت : آزادسازی و رقابتی شدن محیط فعالیت حوزه مخابرات نهایتا به نفع مردم و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تنظیم مقررات و شرکت مخابرات نیز به عنوان زیر مجموعه‌های وزارت ارتباطات، سیاست ازادسازی و رقابتی شدن را دنبال می‌کنند.

غفاریان گفت : بازار تلفن همراه هم‌اکنون بعد از ورود اپراتور دوم تلفن همراه تا اندازه‌ای رقابتی شده است و در همین راستا شاهد تاثیر این رقابت در جهت منافع مردم بوده‌ایم.

وی یکی از راه‌های هدایت فضای موجود به سمت رقابت منطقی و پایدار را افزایش تعداد اپراتورهای فعال در این حوزه دانست و افزود: بازار رقابتی می‌تواند در نوع و کیفیت خدمات، بیشترین منافع را متوجه مشترکان کند و برنامه‌ریزی ورود اپراتور سوم تلفن همراه نیز در همین راستا انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات در موردآخرین وضعیت اپراتور سوم یادآور شد : پس از ارایه مصوبه لازم از سوی هیات دولت به منظور واگذاری پروانه فعالیت اپراتور سوم، برنامه زمان‌بندی انتخاب این اپراتور آغاز شد که بر اساس این برنامه ، اسناد مزایده این اپراتور اوایل سال آینده منتشر خواهد شد.

به گفته وی هم اکنون شرایط مزایده تنظیم و پیش نویس پروانه اپراتور سوم آماده شده است که پس از تصویب درکمیسیون تنظیم مقررات، کار وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

  • ۸۶/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">