ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چرا سایت iranwsis به روز نمی شود؟

| پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۳۸۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ | ۱ نظر

علی شمیرانی – سایت iranwsis در حوزه فناوری اطلاعات و همانطور که از نامش پیداست در مباحث مربوط به جامعه اطلاعاتی سایت شناخته شده ای محسوب می شود. علت این اعتبار و نام آشنایی هم بیشتر به خاطر وجود اساتیدی است که در پس این سایت حضور داشته و به انتشار مقالات علمی و معتبر می پردازند. داخل پرانتز بگویم که تعدادی از این بزرگواران از اساتید خود من نیز بوده و هستند.

اما این سایت ظاهراً آخرین بار در 30 خرداد سال جاری به روز شده و هنوز در صفحه اول این سایت متن مصاحبه و عکس دکتر خوارزمی باقی مانده است. این در حالی است که ما فاصله چندانی با فاز دوم اجلاس WSIS قرار نداریم و تا آنجا که من می دانم قرار نیست از این سایت به شکل فصلی استفاده شود.

قطعاً این سایت به علت جایگاه و پشتوانه ای که دارد می تواند به تحلیل و گاه حتی جهت دهی در بحث جامعه اطلاعت کشور تبدیل شود و با ارایه مطالب قوی به بررسی نقاط ضعف و قوت این مبحث در کشور بپردازند.

امید است مشکل خاصی در به روز رسانی این سایت وجود نداشته باشد و سایت iranwsis.org نیز به زودی به جایگاه قبلی خود بازگردد.

  • ۸۴/۰۶/۰۳

نظرات  (۱)

مطلب شما را خواندم و بسیار مورد توجه ام قرار گرفت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">